måndag 2 februari 2009

min bästa

Det finns en person som betyder så otroligt mycket för mig! Jag har inte kännt henne hela livet, men det känns som det. Hon vet allt om mig och är nog en av väldigt, väldigt få som faktsikt gör det. Jag vet en hel del om henne också. Det är så skönt att ha en vän som man kan dela även sina hemligheter med. Som alltid finns där. Vilken dag och vilken tid som helst. Som bryr sig om en verkligen på riktigt och visar det. Som visar ett genuint intresse av en som person. Vad det än är så hjälper hon alltid till. Kan inte med ord beskriva vad hon betyder för mig. Men jag försöker att vara en bra vän tilbaka, och på så sätt visa min uppskattning. Jag kommer alltid att finns här för dig darling, du är den bästa! Det är få förunnat att ha någon som du.

Inga kommentarer: