söndag 15 februari 2009

trehundrasextiofyra

Allahjärtans dag måste vara den sämsta dagen på året. Inte bara för alla singlar, utan för at det känns som den mest krystade dagen på hela året. Jag är inte bitter, utan mer objektiv. Varför ska man vara extra kärleksfull en dag på året när det finns trehundrasextiofyra andra dagar man kan visa sin kärlek till dem man älskar. Jag skulle blir hundra gånger gladare om jag blev överraskad med bommor eller en gest en annan dag än just på allahjärtans dag. Det känns ju mest som ett nödvändigt ont och ett måste. Men om jag nu hade haft en manlig kärlek så vet jag precis vad han skulle få en utav de här andra trehundrasextiofyra dagarna. Jo en härlig plånbok från commes de garcons. Det är verkligen superfin, härligt skinn och väldigt enkel. Inte speciellt dyr heller för den delen. Den bästa presenten just nu tycker jag!

Inga kommentarer: