torsdag 1 januari 2009

tvåtusennio

Då var de första dagen på år tvåtusen nio idag då. Känns faktiskt väldigt bra, som en bra början på något nytt. Men jag vet inte vad, känner bara på mig att det kommer att bli ett bra år det här. Jag hade en helt underbar kväll igår. Planen var att ta det för vad det är och inte ha för höga förväntningar eftersom det ofta leder till att man blir missnöjd. Men det blev hur bra som helst. Ganska lite planer men det blev hur bra som helst. Fyrahundra bilder senare och jag är så glad att jag fick fira det nya året med fina vänner.

Det känns som att stora förändringar kommer att ske detta nya år. Och om inte har man ju iallafall några nyårslöften att ta tag i. Jag har höga förhoppningra på framtiden. Det här året vill jag umgås om möjligt ännu mer mer mina urhärliga vänner. Mer kvalitetstid med dem. Jag vill göra en härlig resa och jag skulle gärna hitta en härlig karl. Inte vem som helst, utan han. Någon som jag kan dela alla mina tankar med och som kan få ta upp lite tid i mitt liv. Jag har en lycklig känsla i magen, det här ska bli ett bra år!

Inga kommentarer: