söndag 28 december 2008

gorgeous

Igår var jag på bio och såg filmen "Vicky, Christina, Barcelona" med ganska höga förväntningar i och med att de flesta redan sett den och pratat väldigt gott om den. Filmen var bra och väldigt mysig, men framförallt så var Penelope Cruz så sjukt snygg i filmen. Scarlett Johansson i all ära, men jag tycker Penelope är mycket snyggare. Skulle dö för att få se ut som henne. Hon är cool och naturligt snygg på samma gång. I filmen är hon helt outstanding, drop dead gorgeous helt enkelt. I gymnasiet hade jag en killkompis som var helt kär i henne och sa att hon var hans drömkvinna. Nu förstår jag honom mycket väl efter att ha sett den här filmen. Håret, sminket, kläderna, allt. Jag vill vara henne!
Efter filmen var planenen att ta ett glas vin på Riche, vilket blev en utekväll. Men det var ju absolut inte bara vi ute, alla lediga människor i härlig ålder var också på Riche. Det var helt tjockt med folk och man kunde knappt andas, men kul.

Inga kommentarer: