måndag 13 oktober 2008

Sitter och drömmer mig bort och försöker klura ut hur jag vill ha det inrett i mitt hem. Eftersom jag längtar så efter att flytta så är det här en av mina sysselsättningar så länge. Inte för att det är svårt på något sätt, jag vet i princip vilken stil jag vill ha och vad jag tycker om. Men att ena det i ett hem, som troligtvis inte kommer att vara alltför stort är svårare. Vill få plats med allt. Med alla fina lampor jag sett och alla små detaljer som jag tycker om. Jag tycker att det är viktigt med inredning och att den speglar min stil. Inredning är faktiskt minst lika kul som mode. Var lite inne på den banan innan jag beslutade mig för satsa på ett jobb inom mode. Mitt val känns rätt, men därför får inredning bli min fritidssyssla helt enkelt.

Inga kommentarer: